Reklama dźwignią handlu – to stwierdzenie z pewnością jest nieśmiertelne. Jednak tworząc, reklamy musimy brać pod uwagę wiele czynników.
Jak się okazuje również pory roku i to, czym zajmują się w tym okresie nasi potencjalni klienci. Popularność stoków narciarskich i stacji narciarskich w sezonie zimowym sprawia, że są one idealnym miejscem na zamieszczenie reklamy. To doskonały sposób na budowanie wizerunku marki, który pozwala trafić z przekazem do wielu osób i ułatwia jego zapamiętanie. Warto zaznaczyć, że wypoczynek sprzyja podejmowaniu decyzji zakupowych, dlatego reklama na stacji narciarskiej może zachęcić potencjalnego klienta do zakupu danego produktu, czy to w okolicznym sklepie stacjonarnym, czy też on-line.
Kampania reklamowa przy stoku narciarskim
Taka reklama powinna być odpowiednio zaprojektowana, aby zwróciła uwagę potencjalnego klienta i została przez niego zapamiętana. Jeśli nie mamy pomysłu na to, jak skutecznie zareklamować się na stoku narciarskim, to z pewnością warto wybrać agencję reklamową, która kompleksowo zajmie się zrealizowaniem odpowiedniej zimowej kampanii reklamowej. Konieczne będzie bowiem stworzenie profilu klienta i dotarcie do niego z naszym przekazem. W tej kwestii z pewnością warto stawiać na doświadczenie profesjonalistów.
Stacja narciarska to na pewno świetne miejsce na zamieszczenie reklam sprzętu sportowego i rehabilitacyjnego, wszelkiego rodzaju zdrowej żywności, probiotyków, witamin, maści dla sportowców, ludzi ceniących zdrowy styl życia, w tym dzieci, rodzin, singli, sportowców, nie zapominając o seniorach. Z tego typu reklam korzysta cała branża, która motywuje nas do lepszej kondycji, lekarze, rehabilitanci, instruktorzy, trenerzy, kluby. To również ciekawa forma promocji dla branży motoryzacyjnej i produktów, takich jak ekosamochód – auto elektryczne czy hybrydowe – skuter lub rower, gdzie kładzie się duży nacisk na troskę o środowisko.
Jaka będzie idealna reklama?
Praktyka pokazuje, że dobre rezultaty zapewniają reklamy nie tylko estetyczne, ale i użyteczne. Nasz nośnik reklamowy Ławeczka to aż trzy strony powierzchni reklamowej. To świetny sposób na zapamiętanie promowanej marki, który łączy w sobie trzy funkcje: reklamową, informacyjną oraz wypoczynkową. Na ławeczce reklamowej można usiąść, by np. założyć buty narciarskie czy po prostu odpocząć, dzięki czemu ta forma reklamy została bardzo dobrze przyjęta przez turystów.
Dobra reklama powinna przykuwać uwagę i sprawić, aby produkt czy marka zostały zapamiętane i odruchowo wybrane przy kolejnej okazji w czasie zakupów. Ciekawym sposobem na promowanie się jest stworzenie kampanii reklamowej zimą, a więc właśnie np. na stacji narciarskiej, a także latem (np. nad morzem). Turystyczne kurorty stanowią bowiem dobre miejsce na rozreklamowanie marki. Stworzenie takiej reklamy z pewnością nie jest jednak
łatwe i wymaga współpracy z profesjonalną agencją reklamową.