laweczka-reklamowa

Jak umieścić reklamę na stoku narciarskim?

“Reklama dźwignią handlu” – słowa te, które zna pewnie każdy, wypowiedział nie żaden guru marketingu, a Anastas Iwanowicz Mikojan, radziecki polityk, czyli zwolennik socjalizmu. Czy to oznacza, że za tym hasłem kryje się nieprawda? Skądże, pokazuje to raczej, że z siły reklamy zdają sobie sprawę wszyscy ludzie, nawet tacy, którzy nie do końca skłaniają się w stronę prywatnej własności.

Dzisiaj moc, jaką ma reklama, zna już chyba każdy, jednak coraz trudniej znaleźć jej formę, która trafi do szerokiego grona odbiorców, a zarazem będzie na tyle oryginalna, że zwróci na siebie uwagę. Innymi słowy – będzie naprawdę skuteczna. Ciekawym rozwiązaniem w temacie, o którym mówimy, może być reklama na stoku narciarskim. Jednak jaką formę może ona mieć i jak taką reklamę wykorzystać? Przyjrzyjmy się bliżej temu tematowi!

Siła reklamy – czy nadal jest tak duża?

Warto jednak zacząć od tego, aby ustalić czy reklama nadal jest tak skuteczna jak było to kilka albo nawet kilkadziesiąt lat temu. Ostatnimi czasy sporo osób ma co do tego wątpliwości i popierają to takimi argumentami jak zbyt duża ilość reklam czy to, że są one zbyt nachalne i zamiast zachęcać to zniechęcają potencjalnych klientów usług czy towarów. Trzeba szczerze przyznać, że osoby takie mają trochę racji. Faktycznie, ostatnie lata to okres mocnej eksploatacji reklam telewizyjnych czy internetowych. Podobnie rzecz ma się z billboardami, plakatami czy gazetkami reklamowymi, które spotkać można w każdym mieście. Jednak czy naprawdę świadczy to o tym, że reklama przestała działać? Zdecydowanie nie. Reklama to nadal świetne narzędzie marketingowe, które pozwala promować właściwie wszystko, co pojawia się na rynku. Problem jednak znajduje się gdzie indziej, a mianowicie spora część reklam nie jest skuteczna przez to, że pojawia się nie tam, gdzie trzeba i gdzie może naprawdę spełnić swoją rolę, tylko tam, gdzie jest na nią miejsce. Wygląda to trochę tak, jakby reklama była wpychana tam, gdzie jest trochę wolnej przestrzeni albo czasu. Nie zmienia to jednak faktu, że dobrze zorganizowana i przemyślana kampania reklamowa, może dać niesamowite efekty. Zatem nadal warto inwestować w dobrą reklamę. Dobrą, czyli jaką?

Dlaczego reklama na stoku narciarskim to dobry pomysł?

Powiedzmy sobie wprost – reklama, aby była skuteczna, najlepiej by spełniała pewne kryteria: była skierowana do ludzi, którzy są zrelaksowani, w dobrym nastroju i tym samym chętniej będą reklamę przyjmowali. Do tego dobrze, aby była ona obecna, ale nie dominowała ani nie denerwowała ludzi, do których ma trafić. Bardzo fajnie, gdy jest ona niejako elementem naturalnym otoczenia, w którym występuje. Zatem trzeba zacząć szukać nowych możliwości, które pozwolą reklamie działać właśnie w taki sposób. I tutaj pojawiają się także nowe miejsca dla reklamy, właśnie takie jak na przykład stoki narciarskie. Oczywiście, stok narciarski to miejsce sprawdzone pod względem reklamy, ale być może nasza reklama nigdy się w takim miejscu nie pojawiła. Warto wziąć pod uwagę taką opcję i sprawdzić, dlaczego może być skuteczna.

Jak umieścić reklamę na stoku?

Jeśli chcemy sprawdzić taki rodzaj reklamy, warto zwrócić się do profesjonalnej firmy zajmującej się takim jej sektorem. Dlaczego? Ponieważ, chociaż może się to wydawać dość zaskakujące, możliwości umieszczenia reklamy na stoku narciarskim jest naprawdę sporo. Warto jednak przede wszystkim wybrać odpowiedni stok, a przecież tych jest w naszym kraju dużo. Profesjonalna firma reklamowa oferująca taki typ reklamy wie, które stoki są aktualnie najbardziej oblegane i gdzie warto swoją reklamę umieścić oraz w jakiej formie będzie ona dla naszej firmy – czy wręcz branży – odpowiednia. Ale jakie konkretnie mamy możliwości? Przede wszystkim billboardy oraz tablice reklamowe, które będą umieszczone w odpowiednim miejscu na samym stoku albo na zabudowaniach, stanowiących część infrastruktury narciarskiej. Reklama może zostać również umieszczona na oparciach krzesełek wyciągowych, jeśli takie są na wybranym stoku albo też mieć formę pasa reklamowego w okolicy bramki czy wejścia na orczyk albo wyciąg. Świetnym pomysłem może być też specjalna ławeczka reklamowa, która będzie stanowić miejsce odpoczynku, ale przy okazji prezentować naszą markę albo produkt. Dla bardziej wymagających firm istnieje także możliwość oryginalnego oklejenia całego wagonika gondolowego, co niewątpliwie jest bardzo oryginalną i medialną formą reklamy. No i jeszcze jedna genialna opcja – zorganizowanie eventu firmowego na terenie ośrodka narciarskiego.

Jak więc widać, mówiąc o reklamie z wykorzystaniem tego, co oferuje nam stok narciarski, możliwości jest naprawdę wiele i wszystkie są bardzo atrakcyjne. Zatem nie ma co zwlekać – warto skontaktować się z firmą, która pomoże nam taka reklamę umieścić.