plaża

Jak można zareklamować firmę, produkt, markę na plaży?

Jak dobrze wiadomo, reklama to bardzo istotna kwestia w kontekście działalności wielu firm. Pozwala ona na uzyskanie większej rzeszy klientów, a co za tym idzie również większych zysków. Okres letni, gdy na nadmorskich plażach, jeziorach mazurskich, zalewach i basenach w aglomeracjach miejskich znajduje się ogromna liczba osób, to czas, w którym dzięki zastosowaniu odpowiednich środków przekazu możemy świetnie rozreklamować naszą działalność. Mowa tutaj oczywiście o różnego rodzaju nośnikach reklam takich jak ręczniki plażowe z logotypem przedsiębiorstwa oraz ciekawym wzorem, parasolki czy też parawany przydatne, zwłaszcza gdy chcemy osłonić się od silnie oddziaływających promieni słonecznych.

Po pierwsze – sprawdzone nośniki reklam

Logotyp firmy możemy umieścić na wielu innych powierzchniach. Ciekawą opcją są tutaj specjalne ławeczki reklamowe, które połączone ze sobą tworzą trójkąt. Mamy tu zatem do dyspozycji aż trzy strony powierzchni reklamowej do zagospodarowania (informacyjna, wizerunkowa, reklamowa). Kolejnym atutem ławeczek jest ich funkcjonalność – każdy może na nich przysiąść i odpocząć. Kolejna propozycja to tak zwane potykacze, które ustawia się zarówno na samej plaży, jak i w jej okolicy. Reklamując już nie tylko samą firmę, ale również i oferowany przez nią produkt, możemy również postawić na różnego rodzaju gadżety rozdawane w ramach promocji. Jednym z najczęściej spotykanych wariantów w kontekście nośników reklam są też wszelkiego typu plakaty oraz bannery.

Po drugie — ciekawy event

Niewątpliwie bardzo ciekawą formą reklamy firmy, marki bądź oferowanego produktu (poza samymi nośnikami) jest również organizacja eventu na plaży. Tego rodzaju wydarzenie może przybrać formę zarówno koncertu, występu kabaretowego czy też np. zawodów sportowych. Otwarte dla każdego eventy przyciągają ogromną liczbę widzów, których uwadze z pewnością nie umknie to, iż to właśnie nasza firma jest jednym ze sponsorów owego wydarzenia. Warto też dodać, iż przy okazji osoba prowadząca imprezę wymienia także nazwę sponsora lub produktu marki. Jak zatem widać, w kontekście reklamy na plaży bądź jej okolicach mamy naprawdę wiele, ciekawych możliwości promocji.